Generalforsamling
Hvert år i Juni, Juli eller August måned afholdes der ordinær generalforsamling. Stedet vælges af bestyrelsen. Alt post (mødeindkaldelser, referater, kontingentopkrævning, informationer mv.) fra foreningen, vil fra 1/1 2018 kun blive udsendt via e-mail samt ved opslag på foreningens hjemmeside – www.solhjemgården.dk. Det er alene medlemmets ansvar at sikre sig at foreningen til enhver tid har den korrekte email-adresse. Medlemmer i foreningen har pligt til at meddele bestyrelsen (formanden) den e-mailadresse som post ønskes sendt til.
Indkaldelse til generalforsamlingen skal ske med mindst 14 dages varsel.
På generalforsamlingen er der valg til bestyrelsen.
- Lige år vælges: formand, 1 bestyrelsesmedlem + 1 suppleant.
- Ulige år vælges: kasserer, 2 bestyrelsesmedlemmer + 1 suppleant.
Forslag, der ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling, skal være formanden skriftlig i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen. Enhver afstemning sker ved håndsoprækning, med mindre der fremsættes ønske om skriftlig afstemning. Der tilkommer ejeren af hver parcel 1 stemme. Alle afgørelser træffes ved simpelt flertal.
Få overblik | ||
|
Se økonomi og budget Se indkaldelse |
|